Шановні громадяни, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Городенківської міської ради!
Міська рада доводить до вашого відома, що 11 березня 2011 року Кабінетом Міністрів України прийнято Постанову № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов», якою затверджено порядок створення та ведення Єдиного державного реєстру громадян, що потребують поліпшення житлових умов. Метою створення Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов, відповідно до законодавства та перебувають на квартирному обліку, є сприяння налагодженню чіткого та прозорого обліку таких громадян, посилення громадського контролю за розподілом та наданням житлових приміщень.
Городенківською міською радою проводиться ряд заходів по перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку Городенківської міської ради з метою включення їх до Єдиного державного реєстру.
Виконавчим комітетом міської ради прийнято рішення № 259 від 07 грудня 2021 р. «Про перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Городенківської міської ради». Відповідно до рішення в період із 10 грудня 2021 року по 28 лютого 2022 року Вам необхідно звернутись із заявою та доданими до неї документами в Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) міської ради для проведення перереєстрації облікових даних з метою підтвердження свого права перебування на квартирному обліку.
Повну інформацію щодо необхідних для перереєстрації документів можна отримати у відділі соціального захисту Городенківської міської ради за адресою: вул. Шевченка, 77 (I-й поверх).
Для проходження перереєстрації громадян, які перебувають на квартирному обліку Городенківської міської ради з метою включення до Єдиного державного реєстру, Вам необхідно подати до Центру надання адміністративних послуг міської ради наступні документи:
1. Заяву встановленого зразка.
2. Довідку про реєстрацію місця проживання особи на кожного члена сім’ї за формою, встановленою в додатку 13 до Правил реєстрації місця проживання.
3. Довідки з місця роботи чи навчання осіб, які перебувають на квартирному обліку.
4. Копії паспортів заявника та членів його сім’ї (сторінки 1, 2 та всі сторінки з відмітками про реєстрацію), (ID-карток та витяг щодо реєстрації місця проживання).
5. Копії довідок про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків заявника та членів його сім’ї.
6. Копії свідоцтв (про одруження, про розлучення, про народження дітей, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, тощо) (у разі необхідності).
7. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно на заявника та усіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку, включаючи неповнолітніх дітей.
8. Копію договору найму (піднайму) житла між власником і наймачем, якщо особа проживає за договором найму (піднайму) жилого приміщення в будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватної власності або в будинках комунальної власності (у разі необхідності).
9. Оригінал медичного висновку (форми №3) лікарсько-консультативної комісії (медико-соціальна експертиза), якщо в особи наявна тяжка форма хронічного захворювання (додаток №3 до наказу МОЗ УРСР від 08.02.1985 №52) (у разі необхідності).
10. Копії документів, які підтверджують право на пільги, якщо особа, яка стає на квартирний облік, має право на пільги (у разі необхідності), а також: витяг про перебування на обліку: в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб, в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни, в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги, в Єдиному реєстрі учасників антитерористичної операції.
11. Копію посвідчення встановленого зразка, що підтверджує особливий статус особи.
Голова громадської комісії
з житлових питань Любомир МУЗИЧКА