A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Городенківська міська громада
Івано-Франківська область, Коломийський район

Освіта

В Чернятинському ЗДО "Теремок" проведено реконструкцію газової котельні. Встановлено 2 нові котли "Рівнотерм-96". Дані роботи проведені за кошти міської ради.

 

14 вересня 2021 року відповідно до плану роботи відділу освіти відбулася нарада керівників ЗЗСО. Світлана Івасюк,начальник відділу освіти акцентувала увагу на питанні виконавської дисципліни щодо забезпечення прозорості та інформаційної відкритості на сайтах закладів освіти (ст.30 Закону України «Про освіту»), вчасного надання звітності, стану вакцинації, контролю за відвідуванням учнів освітніх закладів. Василь Федорів,головний лікар КОМУНАЛЬНОго ПІДПРИЄМСТВА"ГОРОДЕНКІВСЬКИЙ НЕКОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ та Наталія Слободян,завідувач «ДУІФ ОЦКПХМОЗ»Снятинського відділу зупинилися на важливості вакцинації,навели статистичні дані по вакцинації серед колективів закладів дошкільної освіти і загальної середньої освіти, статистику захворюваності в громаді на сьогодні. У нараді взяли участь та виступили відповідальні працівники відділу освіти,Зоряна Крох,директор ЦПРПП та Роман Ягольник,керівник технічно-господарської групи. Учасники наради обмінялися думками та отримали конкретні відповіді на поставлені запитання.

 

13 вересня 2021 року відбулося засідання робочої групи у складі заступника міського голови Івана Мороза,начальника відділу освіти Світлани Івасюк,начальника фінансового управління Володимира Лавасова,директора ЦДЮТ Оксани Мельниченко,керівників освітніх закладів Івана Антошка та Володимира Скляра щодо функціонування груп подовженого дня. Обговорено режим роботи із здобувачами освіти у групі подовженого дня,котрий відповідатиме психолого-педагогічним, гігієнічним,віковим особливостям і сприятиме навчально-виховній роботі та відпочинку школярів.







 

 

09.09.2021 року на базі ЦТУМ, відповідно до річного плану роботи Центру професійного розвитку педагогічних працівників та відділу освіти було проведено інструктивно-методичну нараду для заступників директорів з навчально-виховної роботи ЗЗСО щодо організованого початку 2021/2022 н.р.

 Нарадурозпочала Світлана Івасюк, начальник відділу освіти, яка ознайомила із сучасними викликами освітнього середовища та окреслила нові орієнтири для ЗЗСО в 2021/2022н.р.

       З учасниками наради опрацьовано основні нормативно-правові документи,якими слід керуватися у 2021-2022 навчальному році, обговорено питанняорганізації партнерської взаємодії з ЦПРПП(Зоряна Крох, директор ЦПРПП);алгоритм організації інклюзивного навчання  в  закладах освіти (Світлана Кобилянська,головний спеціаліст відділу освіти; Оксана Вінтоник, директор ІРЦ);основні питання організації виховного процесу в освітніх закладах в 2021-2022 н.р. (Іванна Дем’янів,головний спеціаліст відділу освіти);ведення обліку дітей шкільного віку (Грушецький М.М.,заступник начальника відділу освіти). Буряк Н.В., керівник педагогічної спільноти вчителів початкових класів ознайомила ізметодичними рекомендаціями оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів ЗЗСО в рамках концепції НУШ.

        Інструктивно-методична нарада передбачала роботу «круглого столу»,на якому відбулось обговорення актуальних питань щодо організації освітнього процесу.

 Завершилась зустріч індивідуальним консультуванням.

 

 

03 вересня 2021року для заступників директорів шкіл з виховної роботи та педагогів-організаторів проведено нараду щодо організації виховного процесу у 2021-2022н.р. та формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок.
З учасниками наради обговорено питання національно-патріотичного виховання,профілактики булінгу(цькування),кримінальних правопорушень,вживання наркотичних і психотропних речовин,запобігання домашньому насильству,торгівлі людьми.
Перед відповідальними за стан виховного процесу виступили Іванна Дем‘янів,головний спеціаліст відділу освіти та Зоряна Крох,директор ЦПРПП.
Рекомендовано обговорені питання врахувати під час планування роботи з учнівськими колективами.
 

 

      Відповідно до річного плану  «Центру професійного розвитку педагогічних працівників»,з метою організованого початку 2021/2022 навчального року

2 вересня 2021 рокуна базі ЦТУМ було проведено консультування з працівниками психологічної служби.

Зоряна Крох, директор ЦПРПП ознайомила учасників із сучасними освітянськими викликами освітнього середовища,опрацювала основні нормативно-правові документи,якими слід керуватися у 2021-2022 навчальному році.

     У ході зустрічі було проаналізовано новий професійний стандарт практичного психолога закладу освіти, а саме: трудові функції, компетентності, знання, вміння та навички (лист МОН України від 30.11.2020 року №6/1427-20 «Про затвердження професійного стандарту «Практичний психолог закладу освіти»).Учасників ознайомлено з психологічними особливостями організації взаємодії дітей в інклюзивному класі, наголошено на психолого-педагогічному супроводі педагогів в рамках концепції НУШ.

    Також відбулось обговорення актуальних питань щодо організації функціонування психологічної служби.

 

Відповідно до річного плану  «Центру професійного розвитку педагогічних працівників»,з метою організованого початку 2021/2022 навчального

3 вересня2021 рокуна базі  ЦТУМ працювала методична студія вчителів християнської етики.

Зоряна Крох, директор ЦПРПП ознайомила учасників із сучасними освітянськими викликами освітнього середовища.Особливе зацікавлення викликало питання впровадження НУШ на рівні базової середньої школи.

Ірина Антонюк, керівник педагогічної спільноти ознайомили педагогів із структурою та змістом модельних програм з предмету, можливостями вибору.

 

 

31 серпня 2021 року відбулася серпнева освітня конференція керівників закладів освіти територіальної громади на тему:«Підсумки минулого навчального року та особливості організації освітнього процесу в 2021-2022 навчального року». 
 
Розпочала роботу конференції очільниця освітньої галузі Світлана Івасюк, відзначивши головні здобутки освіти у територіальній громаді.Почесними гостями заходу стали міський голова Богдан Кобилянський, заступник міського голови Іван Мороз.
 Обговорили проблеми та здобутки освітянської галузі впродовж 2020/2021 навчального року і визначили пріоритетні напрямки роботи на прийдешній навчальний рік.
Конференція керівників сприяла конструктивному спілкуванню, обміну думками та пошуку нових можливостей до вирішення освітніх питань.

30 серпня 2021року начальник відділу освіти Світлана Івасюк провела нараду із відповідальними працівниками відділу освіти,керівниками ЦПРПП,ІРЦ,ЦДЮТ щодо організаційного початку 2021-2022н.р. Очільниця освітньої галузі зупинилася на аналізі освітньої мережі,підсумках минулого навчального року та особливості організації освітнього процесу в 2021-2022навчальному році. Учасникам наради дано протокольні доручення до виконання.

 

     

Відповідно до річного плану  «Центру професійного розвитку педагогічних працівників»,з метою організованого початку 2021/2022 навчального року   з 25 по  26 серпня 2021 року на базі Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст.№1,Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст.№2 працювало 11 методичних студій.

Форма проведення: он-лайн та оф-лайн.

Зоряна Крох, директор ЦПРПП ознайомила учасників із сучасними освітянськими викликами освітнього середовища,звернула увагу на основні нормативно-правові документи,якими слід керуватися у 2021-2022 навчальному році.Особливе зацікавлення викликало питання впровадження НУШ на рівні базової середньої школи. Керівники педагогічних спільнот ознайомили педагогів із структурою та змістом модельних програм з предметів, можливостями вибору.

 

25 серпня 2021 року заступник начальника відділу освіти Михайло Грушецький спільно із заступником керівника КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА"ГОРОДЕНКІВСЬКИЙ НЕКОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Уляною Смілянець провели спільно нараду-семінар із медичними сестрами освітніх закладів Городенківської міської ради. Учасники наради обговорили умови проходження періодичних медичних профілактичних оглядів учнів та важливість вакцинування педагогів і працівників освітніх закладів,зупинились на питанні щодо дотримання санітарно-гігієнічних вимог учасниками освітнього процесу. Звернуто увагу на дотримання нового Санітарного регламенту та впровадження нових норм харчування з 01вересня 2021року. Учасники наради-семінару отримали конкретні відповіді на запитання.

 

16 серпня 2021 року начальник відділу освіти Світлана Івасюк спільно з відповідальними працівниками відділу та директором Семаківської ЗОШ І-ІІІ ст. Ларисою Равлюк провели робочу зустріч із педагогами та батьками Михальчівського НВК І-ІІ ст. щодо організованого початку 2021-2022н.р.

Очільниця освітньої галузі проаналізувала мережу Михальчівського НВК І-ІІ ст.,обговорила спільно із батьками реалії та виклики сьогодення щодо навчання та виховання дітей,наголосила ,що кількість учнів у класі (наповнюваність класу) державного, комунального закладу освіти не може становити менше 5 учнів.

Довела до відома учасників зустрічі порядок підвезення до закладу освіти (місця навчання, роботи) та у зворотному напрямку (до місця проживання) учнів і педагогічних працівників,окреслили шляхи подальшого функціонування освітнього закладу.

Учасники зустрічі обмінялися думками та отримали конкретні відповіді на поставлені запитання.

 

13 серпня 2021 року о 9.00 год. на базі ЦТУМ, під керівництвом Зоряни Крох (директор ЦПРПП), було проведено інструктивно-методичну нараду з керівниками педагогічних спільнот.

    Завданнями даної зустрічі були: окреслення ролі Центру професійного розвитку педагогічних працівників щодо методичного супроводу організації освітнього процесу, призначення керівників педагогічних спільнот та затвердження графіку проведення районних серпневих студій педагогічних працівників.

    За підсумками проведеної наради учасники отримали відповідні доручення.

 

03 червня 2021 року під головуванням начальника відділу освіти Світлани Івасюк,за участю заступника начальника Управління служби якості освіти у Івано-Франківській області Любов Касіян відбулася нарада керівників закладів освіти громади.
На порядок денний винесені питання:
- про завершення навчального року;
- проведення ЗНО;
- підготовка шкіл до нового навчального року;
- дотримання нормативно-правової бази освітнього процесу.

Учасники наради у ході спілкування отримали відповіді на запитання, які сприятимуть підвищенню рівня організації освітнього процесу в закладах освіти.
За підсумками проведеної наради директори закладів отримали відповідні доручення.

 

    20 травня 2021 року на базі ЦТУМ було проведено інструктивно - методичну нараду працівниками психологічної служби

    Завданнями даної зустрічі були: підбиття підсумків роботу за 2020-2021 н.р.; окреслення ролі Центру професійного розвитку педагогічних працівників щодо методичного супроводу організації освітнього процесу

    Зоряна Крох, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників акцентувала увагу учасників зустрічі на тому,що у зв’язку із складними суспільними викликами суттєво підвищується роль та працівників психологічної служби системи освіти. Тому сьогодні особливо потрібна тісна взаємодія між керівниками ЗЗСО,педагогічними працівниками та фахівцями служби. Практичним психологам та соціальним педагогам слід здійснювати соціально-психологічний супровід з метою підтримки регулювання і формування здорового клімату у педагогічних колективах і в закладі в цілому. Зоряна Василівна спільно з слухачами обговорила проблеми діяльності.Присутніх було ознайомлено із основними завданнями Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

   Завершилась нарада напрацюванням методичних рекомендаційта індивідуальним консультуванням.

   

 

 

20 травня 2021 року відділом освітиспільно з Центром дитячої та юнацької творчостіз метою гідного вшанування загиблих героїв Небесної Сотні та в зоні АТО, проведено годину пам'яті присвячену Дню Героїв.

В даному заході взяли участь здобувачі освіти Городенківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1, Топорівської ЗОШ І-ІІІ ст., Чернятинської ЗОШ І-ІІІ ст., Стрільченської ЗОШ І-ІІ ст., Глушківського та Вікнянського НВК,  члени родин героїв, котрі загинули за Україну. Вітали присутніх вихованці КПЗО «ЦДЮТ» Городенківської міської радиКазакова Ірина та Тетяна Легенюк.

Подвиг героїв Небесної Сотні та АТО має велике значення для нашої Батьківщини. Перш за все, вони віддали своє життя за те, щоб кожен наш новий день був сповнений свободи, надії та світла.

 

    

18 травня 2021 року на базі ЦТУМ було проведено інструктивно - методичну нараду заступниками з навчально-виховної роботи ЗЗСО з теми «Нормативно-правове забезпечення завершення  2020-2021 навчального року».

Завданнями даної зустрічі були: ознайомлення з питаннями організаційно-методичного супроводу  завершення 2020-2021 н. р.; аналіз організації підвищення кваліфікації та розвитку педагогічної майстерності педагогічних працівників; окреслення ролі Центру професійного розвитку педагогічних працівників щодо методичного супроводу організації освітнього процесу

Зоряна Крох, директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників акцентувала увагу учасників зустрічі на нормативно-правових особливостях регулювання порядку закінчення 2020-2021 навчального року. Зоряна Василівна спільно з слухачами обговорила питання організації підвищення кваліфікації. Присутніх було ознайомлено із основними завданнями Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

На даній нараді були присутні Грушецький М.М., заступник начальника відділу освіти, який наголосив на співпраці з питань ведення обліку дітей між закладами освіти та уповноваженим органом з даної проблеми.

Кобилянська С.Б. , головний спеціаліст відділу освіти, ознайомила заступників з навчально-виховної роботи з організацією та веденням обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів ЗЗСО, відповідно до чинного законодавства.

 

12 травня 2021 року відбулася нарада керівників ЗЗСО щодо організованого завершення 2020/2021 навчального року. Очільниця освітньої галузі Світлана Івасюк звернула увагу керівників на виконання листа Міністерства освіти і науки України від 27.04.2021р. №1/9-218 «Про організоване завершення 2020/2021 навчального року та реалізацію Закону України «Про внесення змін до Розділу ІІ "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)" (щодо окремих питань завершення 2020/2021 навчального року)».

Світлана Івасюк зазначила, що у межах академічної автономії питання організації виконання освітньої програми, навчального плану та освітнього процесу є внутрішнім питанням кожного закладу загальної середньої освіти, його педагогічної ради та завданням педагогічних працівників, а також в умовах запровадження протиепідемічних заходів щодо поширення гострої респіраторної хвороби СОVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, особливо важливо забезпечити права учнів на продовження здобуття освіти, зокрема в установленому порядку перевести їх на наступний рік навчання, видати свідоцтва досягнень (табелі) та документи про освіту випускникам.

Світлана Івасюк нагадала, що під час зарахування дітей для здобуття початкової освіти до закладу освіти забороняється проведення конкурсів (будь-яких заходів, спрямованих на перевірку знань, умінь, навичок чи інших компетентностей дитини).

Керівникам ЗЗСО рекомендовано забезпечити інформування батьків про звільнення від проходження ДПА здобувачів освіти випускних класів.

Михайло Грушецький, заступник начальника відділу освіти, довів до відома керівників ЗЗСО про важливість ведення обліку дітей дошкільного та шкільного віку відповідно до Постанови Кабміну від 13.09.2017р. №684. Наступного тижня також буде проведено навчання щодо обліку дітей дошкільного та шкільного віку із відповідальними працівниками освітніх закладів.

На завершення наради керівникам освітніх закладів було дано відповіді на конкретні запитання.

 

11 травня 2021 року відбулася нарада з вчителями історії з питань організації та проведення інтелектуального брейн-рингу, присвяченого Дню героя. Даний захід  буде проводитися   з метою  патріотичного виховання учнівської молоді.

На нараді обговорено всі етапи проведення брейн-рингу. Вчителі історії обмінялися думками та внесли пропозиції щодо проведення заходу.

 

07 травня 2021 року відбулася легкоатлетична естафета серед здобувачів освіти ЗЗСО І-ІІІ ступенів, присвячена Дню пам’яті та примирення.

Даний захід проведено з метою масового залучення учнівської молоді до систематичних занять фізкультурою і спортом, подальшого розвитку масових видів спорту.

У заході взяло участь 130 здобувачів освіти із 13 освітніх закладів. Всі команди гідно представили свої освітні заклади. Перемогу здобули команда Чортовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів – 3-тє місце,  команда Городенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №2– 2-ге місце,  команда Городенківської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1– 1-ше місце.

Відділ освіти висловлює подяку керівникам освітніх закладів, вчителям фізкультури, учасникам естафети за добру підготовку до даного спортивного заходу.

 

15 квітня 2021 року очільниця освітньої галузі Світлана Івасюк та відповідальні працівники відділу провели робочу зустріч із завідувачем сектору молоді та спорту Володимиром Думанським.

У формі діалогу учасники зустрічі обговорилипроєкти заходів, приурочених Дню пам’яті Героїв за участю учнівської молоді та освітян Городенківської міської ради, а саме: умови проведення велопробігу, туристичного турніру пам’яті Героя Небесної Сотні Сергія Дідича та конференцій, присвячених Дню Героїв України.

 

Конкурс патріотичної пісні та строю.

Учасники Конкурсу продемонстрували навички стройової ходи та заспівали українську пісню. Кожна команда обрала свій патріотичний образ - від традиційної вишитої сорочки до військового камуфляжу, що створило особливу тематичну атмосферу .

15:53 15.09.2021

Заміна котла

У Серафинецькому ЗДО "Журавлик" здійснено заміну опальвального котла за кошти бюджету міської ради

10:28 15.09.2021

Ремонтні роботи

У Ясенево-Пільнівському ЗДО "Ластівка' проводяться роботи по заміні покриття підлоги. Дані роботи проводяться за кошти обласного бюджету.

10:06 15.09.2021

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

10:39 17.08.2021

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень