A A A K K K
для людей із порушенням зору
Городенківська міська громада
Івано-Франківська область, Коломийський район

КУ "Інклюзивно-ресурсний центр "

 

У грудні 2019 року Генеральна Асамблея ООН прийняла рішення щороку 4 січня відзначати Всесвітній день азбуки Брайля.
Дуже важливо усвідомлювати, що у світі налічується близько 300 мільйонів людей, які мають проблеми із зором, а  майже 40 мільйонів із них зовсім не бачать. Унікальна азбука, яку назвали на честь її винахідника – Луї  Брайля, – для  мільйонів незрячих людей є засобом спілкування, вона відіграє визначальну роль у їхній освіті, доступі до інформації, реалізації права на свободу висловлювання поглядів і переконань.
Шрифт Брайля являє собою тактильне поєднання графічних символів за допомогою 6 точок, що дає змогу передавати букви, цифри, музичні, математичні та наукові знаки.

 

Коли на вулиці холодно і падає сніг ми в Інклюзивно-ресурсному центрі створюємо сімейну атмосферу і проводимо цікаві майстерні.
Колектив КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Городенківської міської ради кожного року турбується про те, щоб ці передріздвяні дні для малечі були справжнім дивом, наповнювали душу особливим піднесенням. Тому 27 грудня в приміщенні ІРЦ відбувся новорічний майстер-клас по розфарбовуванню пряників «Мій різдвяний пряник»
Звісно ж на гостину до дітлахів завітав сніговик Олаф, який разом з малечею розважався, водячи хороводи та проводячи цікаві конкурси.
Всі присутні відчули святкову атмосферу, отримали гарний настрій та залишилися чудові враження, а малеча звісно ж отримала солодкі подарунки від Олафа.

 

 
28-30 грудня 2021 року фахівці КУ ІРЦ Городенківської міської ради взяли участь в серії тренінгів для директорів і фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, у якому взяли участь близько 750 представників ІРЦ, обласних ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти, а також обласних управлінь освіти та науки.
Під час тренінгу учасники обговорили:
• забезпечення єдиного підходу до здійснення психолого-педагогічної оцінки розвитку особи в ІРЦ;
• категорії (типи) особливих освітніх потреб (труднощів);
• застосування рівнів підтримки в інклюзивних групах і класах;
• приклад заповнення оновленої форми висновку про комплексну оцінку розвитку.
Спікери звернули особливу увагу фахівців ІРЦ на роль кожного в командах психолого-педагогічного супроводу, а також на алгоритм дій у випадку, якщо дитина має висновок ПМПК про наявність особливих освітніх потреб.

 

В Україні стартувала інформаційна кампанія «ДЛЯ ДІТЕЙ суспільство без бар'єрів». Ключове повідомлення кампанії має кілька важливих трактувань. Перший – про те, що ми, як дорослі, маємо будувати таке безбар’єрне суспільство для кожної дитини. Другий – про те, що для дітей не існує бар’єрів у спілкуванні з однолітками та прийнятті один одного.

 

В Україні стартувала інформаційна кампанія «Для дітей суспільство без бар’єрів». Її мета продемонструвати, що тільки через розбудову інклюзивного та безбар’єрного суспільства можна створити належні умови для розвитку кожної дитини, а також забезпечити її включення в активне життя навчального закладу, громади та суспільства.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень