В УКРАЇНІ РОЗПОЧАЛАСЬ ІНФОРМАЦІЙНА КАМПАНІЯ «ОНОВЛЮЙ ДАНІ В ТЦК»
Міністерство оборони України презентувало інформаційну кампанію “Оновлюй дані у ТЦК”, яка покликана актуалізувати дані щодо мобілізаційного потенціалу країни та посилити спроможності Збройних сил у відбитті російської агресії проти України.
Начальник управління персоналу штабу Командування Сухопутних військ Збройних Сил України полковник Роман Горбач наголосив, що оновлення даних та мобілізація — це різні речі, тому не варто хвилюватись, що особу терміново заберуть у військо.
“Оновити дані — це наповнити картотеки територіальних центрів комплектування дуже важливою інформацією, яка в подальшому вже буде в нагоді для оповіщення громадян і здійснення мобілізації. Ця інформаційна кампанія має для оборони держави дуже велике значення, і якщо громадяни усвідомлять важливість оновлення військово-облікових даних ТЦК, це значно спростить систему роботи”, — наголосив Горбач.
Самостійне оновлення даних в ТЦК дозволить уникнути і багатьох проблем на вулицях, коли громадянам вручають повістки та просять прийти у військкомат саме для цієї процедури. За словами Горбача, значна кількість працівників військкоматів відволікається від своєї роботи саме для вручення повісток.
Заступниця міністра оборони Ганна Маляр також підтвердила, що оновлення даних в ТЦК не означає термінової мобілізації.
“Ні, це не означає, що людина одразу буде мобілізована. Якщо людина оновлює свої дані, навпаки полегшить роботу ТЦК, ми приберемо частину і корупційних ризиків в цій ситуації і взагалі потрібно чітко розуміти, що не всі мобілізовані — це обов'язково люди, які виконують стрілецькі задачі, є потреба в усіх спеціальностях”, — наголосила Маляр.
Інформаційні матеріали повинні транслюватися у телемарафоні «Єдині новини» та на інших телеканалах, на радіо, у кінотеатрах, на площинах цифрової зовнішньої реклами, у потягах Укрзалізниці, у вигляді банерів на партнерських сайтах в інтернеті, на сторінках соціальних мереж.
Підвищення обороноздатності нашої країни та наближення перемоги – найбільш нагальні серед усіх можливих тематик соціальної реклами.
Дана кампанія має позитивно вплинути на спроможності Збройних Сил України у відбитті російської агресії проти України.