ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків на території Городенківської міської ради
Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку», Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 13.06.2016р. №150 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирного будинку» (зі змінами), враховуючи рішення виконавчого комітету міської ради від 26.04.2024р. №952 «Про затвердження конкурсної документації та проведення конкурсу з призначення управителя багатоквартирних будинків на території Городенківської міської ради», з метою забезпечення управління об’єктами житлово-комунального господарства, здійснення їх належного утримання та ефективної експлуатації, оголошується конкурс з призначення управителя багатоквартирних будинків на території Городенківської міської ради.
1. Найменування, місцезнаходження організатора конкурсу:
Виконавчий комітет Городенківської міської ради (78100, Івано-Франківська область, Коломийський район, місто Городенка, вул. Шевченка Тараса, будинок 77).
2. Прізвище, ім’я, по батькові, посада та номер контактного телефону особи, уповноваженої здійснювати зв'язок з учасниками конкурсу.
Яшан Галина Миколаївна – секретар конкурсної комісії, начальник відділу економічного розвитку, комунального господарства, транспорту, підтримки аграрного сектору та інвестицій. Контактний номер телефону (03430) 2-15-16.
3. Критерії оцінки конкурсних пропозицій:
- ціна послуги, що включає відповідно до статті 10 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» витрати на утримання багатоквартирного будинку, прибудинкової території, поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку, винагороду управителю з розрахунку на 1 м2 загальної площі багатоквартирного будинку;
- рівень забезпеченості учасника конкурсу матеріально-технічною базою;
- наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців);
- фінансова спроможність учасника конкурсу;
- наявність досвіду роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства.
4. Вимоги до конкурсних пропозицій та перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання.
Для участі в конкурсі з призначення управителя багатоквартирних будинків на території Городенківської міської ради учасники конкурсу подають організатору заяву згідно додатка 4 до конкурсної документації, у якій, зокрема, зазначають загальні відомості про себе та надають згоду на обробку персональних даних.
До заяви додаються документи, які підтверджують наявність у штаті щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - юридичної особи), або документи, що підтверджують проходження професійної атестації або наявність у штаті за трудовим договором щонайменше одного найманого працівника, який пройшов професійну атестацію на відповідність кваліфікаційним вимогам професії «менеджер (управитель) житлового будинку (групи будинків)» (для управителя - фізичної особи - підприємця) (з 01 січня 2019 року).
Крім того, до заяви учасник конкурсу додає оригінали або копії наступних документів:
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що засвідчують повноваження керівника чи представника учасника конкурсу;
- засвідчена учасником конкурсу копія Статуту (положення чи іншого засновницького документа) юридичної особи - учасника конкурсу;
- засвідчена учасником конкурсу копія фінансової звітності суб’єкта господарювання за останній звітний період, зокрема для юридичних осіб (крім новостворених):
а) баланс підприємства (звіт про фінансовий стан, форма №1) - за останній звітний рік та на час надання пропозиції;
б) звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід, форма №2) - за останній звітний рік та на час надання пропозиції;
в) звіт про рух грошових коштів, форма №3 - за останній звітний рік та на час надання пропозиції;
г) звіт про власний капітал, форма №4 - за останній звітний рік та на час надання пропозиції;
- засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва про державну реєстрацію суб’єкта господарювання (за наявності);
- засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ) або копія витягу з реєстру платників податків;
- засвідчена учасником конкурсу копія свідоцтва платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку);
- засвідчена учасником конкурсу копія декларації платника єдиного податку за останній звітний період (якщо учасник є платником єдиного податку);
- засвідчена учасником конкурсу копія витягу з ЄДРПОУ, що підтверджує здійснення учасником конкурсу економічної діяльності в сфері управління нерухомим майном / витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує здійснення учасником конкурсу господарської діяльності в сфері управління/обслуговування багатоквартирних житлових будинків;
- оригінал довідки уповноваженого органу державної фіскальної служби, в якому учасник конкурсу перебуває на обліку, про відсутність (наявність) заборгованості з податків та обов’язкових платежів до бюджету, дійсної на час подання пропозицій;
- оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми про фінансову спроможність чи наявність коштів, необхідних для надання послуги з управління у повному обсязі не менше одного місяця, з наданням підтверджуючих документів (в тому числі оригінали довідок з банків, що підтверджують наявність коштів);
- оригінал довідки учасника конкурсу, що містить інформацію про обладнання і матеріально-технічну базу, які необхідні для забезпечення відповідної діяльності та підтверджують спроможність учасника конкурсу виконувати роботи, що входять до переліку складових послуги з управління багатоквартирним будинком згідно додатка 5 до конкурсної документації;
- засвідчені учасником конкурсу копії технічних паспортів (свідоцтв) на транспортні засоби або копії договорів оренди / надання послуг, що підтверджують право власності чи право користування учасником конкурсу такими транспортними засобами;
- оригінал довідки учасника конкурсу, яка містить інформацію про наявність персоналу, що відповідає кваліфікаційним вимогам до професій працівників та має необхідні знання і досвід (з урахуванням договорів щодо залучення співвиконавців) згідно додатка 6 до конкурсної документації;
- цінову пропозицію учасника конкурсу згідно додатка 7 до конкурсної документації із розрахунком ціни послуги з управління оремо на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу;
- оригінал довідки учасника конкурсу довільної форми, що містить відомості про досвід роботи у сфері надання житлово-комунальних послуг (управління або утримання будинків) із врахуванням досвіду засновників та наданням копій підтверджуючих документів (договорів);
- засвідчені учасником конкурсу копії документів, що підтверджують наявність статутного/складеного капіталу учасника конкурсу;
- оригінал довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків, зазначених у конкурсній пропозиції, про відсутність/наявність заборгованості за кредитами станом на останню звітну дату;
- оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунків в банківських установах, виданою не раніше ніж за 10 робочих днів до дати розкриття конкурсних пропозицій.
У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний мати чи формувати відповідні документи, такий учасник подає лист-пояснення у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (якщо учасник здійснює діяльність за наявності печатки), в якому зазначає конкретні законодавчі підстави ненадання.
Учасники конкурсу мають право, крім передбачених конкурсною документацією, подавати у складі конкурсної пропозиції також інші документи, що підтверджують досвід роботи з надання послуг у сфері житлово-комунального господарства, рівень кваліфікації, знання та досвід персоналу (нагороди, дипломи, свідоцтва, сертифікати, рекомендації тощо). Надана учасником інформація має підтверджуватись копіями документів, засвідченими учасником конкурсу.
У розрахунках ціни послуги з управління учасники повинні визначити вартість кожної складової послуги з управління (згідно п.3 цієї конкурсної документації) із врахуванням вимог наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013р. №603 «Про затвердження Норм часу та матеріально-технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків, споруд і прибудинкових територій» та Галузевої угоди між Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, Об’єднанням організацій роботодавців «Всеукраїнська конфедерація роботодавців житлово-комунальної галузі України» та Центральним комітетом профспілки працівників житлово-комунального господарства, місцевої промисловості, побутового обслуговування населення України на 2017-2018 роки, зареєстрованої Міністерством соціальної політики України (реєстраційний номер 7 від 31 січня 2017 року).
Конкурсна пропозиція подається щодо кожного об’єкта конкурсу окремо.
Конкурсна пропозиція пронумеровується, прошивається, підписується уповноваженою особою учасника конкурсу та скріплюється печаткою (за наявності) із зазначенням кількості сторінок.
Конкурсна пропозиція повинна мати реєстр наданих документів, в якому зазначено найменування поданих документів в складі конкурсної пропозиції з визначенням номерів сторінок, на якій він знаходиться.
Всі сторінки пропозиції мають містити відбитки печатки учасника та підпис керівника або уповноваженої особи. Вимога щодо наявності печатки учасника не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки.
У разі, якщо об’єктом конкурсу визначено групу будинків, учасник конкурсу подає розрахунок ціни у складі конкурсної пропозиції окремо на кожний багатоквартирний будинок, що входить до об’єкта конкурсу.
Конкурсні пропозиції, отримані після закінчення строку їх подання, або подані не учасниками конкурсу, не розкриваються і повертаються особам, які їх подали.
Учасник конкурсу має право відкликати власну конкурсну пропозицію або внести до неї зміни (доповнення) до закінчення строку подання конкурсних пропозицій.
Конкурсні пропозиції реєструються організатором конкурсу в окремому журналі обліку конкурсних пропозицій. На запит учасника конкурсу організатор конкурсу протягом одного робочого дня з дня надходження запиту підтверджує надходження його конкурсної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Перелік документів, оригінали або копії яких подаються учасниками конкурсу для їх оцінювання згідно критеріїв оцінки наведено в додатку 8 до конкурсної документації.+
5. Дата огляду об’єктів конкурсу та доступу до них.
Проведення огляду об’єкта конкурсу (групи будинків) проводитиметься 10 та 11 липня поточного року в період з 09:00 год. до 16:00 год.
Учасники конкурсу, що бажають взяти участь в огляді об’єкта конкурсу, повідомляють про це секретаря конкурсної комісії не пізніше ніж за день до огляду.
6. Додаткова інформація:
- наявність та загальний обсяг заборгованості співвласників за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій:
№ п/п |
Найменування об’єкта конкурсу (групи будинків) |
Заборгованість станом на 01.06.2024р., грн. |
|
вул. Братів Окуневських, 30 |
27 442,52 |
|
вул. Братів Окуневських, 30«В» |
15 463,12 |
|
вул. Братів Окуневських, 32 |
21 470,29 |
|
вул. Братів Окуневських, 34 |
18 767,65 |
|
вул. Шевченка Тараса, 42 |
21 152,23 |
|
вул. Шевченка, Тараса, 65 |
9 831,57 |
|
вул. Шевченка, Тараса, 67 |
5 546,33 |
|
вул. Шевченка Тараса, 79 |
75 770,32 |
|
вул. Шевченка Тараса, 79«А» |
34 524,52 |
|
вул. Шевченка Тараса, 81 |
101 548,35 |
|
вул. Шевченка Тараса, 89 |
5 040,00 |
|
вул. Богуна Івана, 1 |
48 424,25 |
|
вул. 5-ї річниці Незалежності, 5 |
32 900,41 |
|
вул. 5-ї річниці Незалежності, 7 |
35 217,34 |
|
вул. Крушельницького Антона, 5 |
4 200,15 |
|
вул. Крушельницького Антона, 11 |
9 744,74 |
|
вул. Крушельницького Антона, 13 |
526,00 |
|
вул. Станіславська, 1«А» |
50 018,16 |
|
вул. Жибчина, 4 |
14 164,91 |
|
вул. Дідича Сергія, 4 |
883,08 |
|
вул. Дідича Сергія, 11 |
43 788,01 |
|
вул. Дідича, Сергія, 18 «Б» |
38 137,19 |
|
вул. Дідича Сергія, 20 |
6 745,23 |
|
вул. Дідича Сергія, 22 |
24 530,05 |
|
вул. Чупринки Тараса, 2 |
14 631,31 |
|
вул. Чупринки Тараса, 4 |
27 214,65 |
|
вул. Бандери Степана, 2 |
4 018,20 |
|
вул. Героїв Євромайдану, 2 |
5 031,21 |
|
вул. Шкільна, 34 |
1 497,58 |
|
вул. Володимира Великого, 9 |
450,10 |
Загальний обсяг заборгованості: |
698 679,47 |
- невиконані зобов’язання щодо проведення перерахунку розміру плати за послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у разі перерви в їх наданні, ненадання або надання не в повному обсязі відсутні.
7. Способи і місце отримання конкурсної документації.
Конкурсну документацію можна отримати особисто у секретаря конкурсної комісії за адресою: 78100, Івано-Франківська область, місто Городенка, вул. Шевченка Тараса, 77, відділ економічного розвитку, комунального господарства, транспорту, підтримки аграрного сектору та інвестицій або завантажити за посиланням: КОНКУРСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.
Кінцевий строк подачі конкурсних пропозицій: до 17:00 год. 05.08.2024р.
8. Місце, дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями.
Місце: Городенківська міська рада, місто Городенка, вул. Шевченка Тараса, 77, зал засідань.
Дата та час розкриття конвертів з конкурсними пропозиціями: 06.08.2024р., 10:00 год.