Інклюзивно-ресурсний центр інформує
Забезпечення інклюзивного освітнього простору - одне із завдань розбудови якісної школи, а команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання.
Впродовж вересня та жовтня у закладах освіти Городенківської громади були проведені засідання команд психолого-педагогічного супроводу, у яких взяли участь керівники, вчителі, асистенти вчителів, вихователі, асистенти вихователів, практичні психологи, медичні сестри закладів освіти, батьки здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, директор та фахівці інклюзивно-ресурсного центру. Під час засідань директором та фахівцями-консультантами ІРЦ були надані методичні рекомендації щодо розроблення індивідуальних програм розвитку та індивідуальних навчальних планів для осіб з ООП, визначення короткострокових та довгострокових цілей навчання, адаптації та модифікації навчальних програм, погоджено кількість корекційно-розвиткових занять для осіб з ООП. Також були проведені неодноразові зустрічі із педагогами , на яких розглянули багато питань щодо ведення документації вчителів(вихователів) та асистентів вчителів (вихователів), які працюють у інклюзивних групах та класах, опрацьовано методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу для осіб з ООП на 2024-2025 н.р.
Це і пріоритетне питання умов безпеки для учасників освітнього процесу, безбар'єрність, права та обов'язки батьків осіб з ООП, комплектування інклюзивних класів/груп, зміст освітньої діяльності, рівні підтримки здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, оцінювання їх навчальних досягнень, співпраця із фахівцями інклюзивно-ресурсного центру та медичними працівниками при потребі. Сподіваємось, що плідна співпраця усіх учасників КППС допоможе створити умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітнє середовище та організувати якісне інклюзивне навчання у закладах освіти нашої громади.