Пам’ятка споживача: Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у магазині?
Дата: 08.11.2024 14:34
Кількість переглядів: 64
Інколи виникають такі ситуації, коли покупець ненароком зачіпає у магазині товар і він падає на землю. Добре, якщо він не зазнав пошкодження, а якщо тріснув чи розбився? І досить часто, в таких ситуаціях, працівники торговельного закладу вимагають відшкодувати завдані збитки. Як покупцю діяти в даній ситуації? Перегляньте у картках та поділіться з друзями.
Щоб отримати консультацію юриста, скласти заяву – звертайтеся до юристів системи надання безоплатної правничої допомоги. Усі сервіси системи БПД за посиланням в шапці профілю.
0 800 213 103 Контакт-центр системи БПД (будні з 8:00 до 18:00). Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні.