Городенківська міська громада
Івано-Франківська область, Коломийський район

СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ГОРОДЕНКІВСЬКОГО ЛІЦЕЮ ІМЕНІ АНТОНА КРУШЕЛЬНИЦЬКОГО ГОРОДЕНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ на 2024 - 2027 р. р.

Дата: 03.02.2025 15:00
Кількість переглядів: 185

 

Основним стратегічним баченням розвитку Городенківського ліцею імені Антона Крушельницького є забезпечення функціонування закладу, у якому не тільки здобувається освіта та формується освітній компонент, а й створюються умови, за яких кожна дитина може реалізувати себе як особистість, може почувати себе вільно, безпечно та реалізувати свої індивідуальні здібності.

Стратегія розвитку закладу на 2024-2027 роки може змінюватися та доповнюватися.

Місія ліцею: створення безпечного і доступного освітнього середовища для всебічного розвитку та соціалізації учасників освітнього процесу, їх інтелектуальних, творчих, фізичних здібностей на засадах загальнолюдських цінностей.

     Візія ліцею: ліцей повинен стати простором психологічного комфорту всіх учасників освітнього процесу та їх соціального успіху, який мотивує:

  • здобувачів освіти – до позитивних змін у навчанні;
  • педагогічних працівників – до професійного росту;
  • батьків – до активної свідомої співпраці.

         Станом на 01.12.2024 року в ліцеї навчаються 145 учнів.

За останні п’ять років:

  • у Всеукраїнських учнівських олімпіадах переможцями стали:

на ІІ етапі - 376, на ІІІ етапі – 117, на IV етапі – 20 ліцеїстів.

  • у Всеукраїнському конкурсі-захисту робіт МАН на І етапі - 128 переможців, на ІІ етапі - 71, на ІІІ етапі – 14;
  • В 2023-2924 н.р. здобули 49 нагород - перших - 25, других – 15, третіх – 9.
  • у Всеукраїнському етапі Міжнародного конкурсу Intel-eko – 6 призових місць;
  • у Всеукраїнському конкурсі раціоналізаторських і винахідницьких проектів еколого-натуралістичного напрямку переміг 31 учень ліцею;
  • у Всеукраїнському конкурсі зоологів і тваринників - переможцями Всеукраїнського рівня стали 19 ліцеїстів;
  • у Всеукраїнському біологічному форумі «Дотик природи» – переможцями стали 7 учнів;
  • У Всеукраїнських етапах конкурсу наукових робіт з природознавства «Юний дослідник» - переможцями обласного етапу стали 6 ліцеїстів, всеукраїнського -  7;
  • в обласних еко-конгресах «Живи! Земле!» -  переможцями ставали 8 учнів.

Ліцей має укладені договори про співпрацю з навчально-дослідницької, науково-експериментальної, дослідницько-винахідницької та пошукової діяльності у сфері науки із закладами вищої освіти та науковими установами, інші необхідні умови для реорганізації в науковий або академічний ліцей, що забезпечує здобуття виключно профільної освіти.

В закладі працюють 29 педагогів з вищою освітою:

  • мають науковий ступінь, вчені звання - 1 педагог:
  • аспірант на стадії здобуття доктора філософії – 1 педагог.
  • мають звання заслужений (народний) – 1 педагог;
  • відмінники освіти України - 2 педагоги;
  • вчителі-методисти - 5 педагогів;
  • старші вчителі - 9 педагогів;
  • «спеціалісти вищої категорії» - 16 педагоги;
  • «спеціаліст першої категорії» –4
  • «спеціаліст другої категорії» – 8

нагороджені:

  • Почесним Дипломом Верховної Ради - 1 педагог;
  • Грамотою Верховної Ради - 2 педагоги;
  • нагрудним знаком «Василь Сухомлинський» - 1 педагог;
  • нагороджені Грамотами МОН України - 5 педагогів.

Заклад освіти підключено до локальної мережі Інтернет.

Забезпечено проточною холодною та гарячою водою, внутрішніми туалетами.

Маємо два комп’ютерні класи (23 комп’ютери), 6 комп’ютерів для роботи персоналу, 6 мультимедійних дошок та відповідно 6 проекторів, 9 ноутбуків, 6 принтерів, 2 мультифункціональні сенсорні дисплеї, 6 Smart-телевізорів.

До послуг учнів ліцею бібліотека, спортивні майданчики, облаштована навчальна майстерня. Створено безпечне освітнє середовище. Організовано роботу 7 гуртків.

 

Постійно ведеться робота по зміцненню матеріально-технічної бази ліцею.

Поряд з цим є ряд невирішених проблем, а саме:

  • недостатній рівень володіння навиками роботи із дітьми з особливими освітніми потребами.
  • слабкі читацькі інтереси учнів.
  • недостатній рівень формування у ліцеїстів потреб і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання упродовж життя.
  • нерозуміння освітніх і виховних цілей частиною батьків учнів.
  • недостатня відповідальність батьків за навчання та виховання дітей.

Сильні сторони закладу:

  • Партнерство між усіма учасниками освітнього процесу.
  • Прозорість управління закладом.
  • Сприятливе освітнє середовище для навчання та праці.
  • Педагогічний досвід та майстерність колективу.
  • Професійне зростання педагогів.
  • Використання ІКТ.
  • Можливості для розвитку закладу.
  • Підтримка батьків.

Слабкі сторони закладу:

  • Відсутність юридичного захисту.
  • Низький демографічний рівень на території обслуговування.

 

Планова мережа учнів Городенківського ліцею імені Антона Крушельницького на 2024 – 2025 р. р.

Клас

5

6

7

8

9

5-9

10

11

10-11

5-11

Кількість класів

1

1

1

1

1

5

2

1

3

8

Кількість учнів

12

17

24

15

20

88

34

23

57

145

 

Планова мережа учнів Городенківського ліцею імені Антона Крушельницького на 2025 – 2026 р. р.

Клас

5

6

7

8

9

5-9

10

11

10-11

5-11

Кількість класів

1

1

1

1

1

5

1

2

3

8

Кількість учнів

25

18

20

26

18

107

20

34

54

161

 

Планова мережа учнів Городенківського ліцею імені Антона Крушельницького на 2026 – 2027 р. р.

Клас

5

6

7

8

9

5-9

10

11

10-11

5-11

Кількість класів

2

1

1

1

1

6

1

1

2

8

Кількість учнів

36

25

20

22

26

129

25

26

51

180

 

Матеріально-технічне забезпечення освітнього процесу

         Стратегія розвитку реалізується в межах загального обсягу видатків, виділених державним, обласним, місцевим бюджетом на відповідні роки, а також передбачає залучення позабюджетних коштів інвесторів, меценатів, громадських фондів, інших юридичних і фізичних осіб, що не суперечить чинному законодавству України. Матеріально-технічна частина Стратегії щорічно коригуватиметься  реальними можливостями бюджетних та позабюджетних надходжень

Шляхи реалізації

 

з/п

Зміст роботи

Часові

рамки

Відповідальні

Вартість

1.

Придбати два новітні мультифункціональні дисплеї для забезпечення якості надання освітніх послуг

2024-2025

засновник

адміністрація

меценати

відповідно до

кошторису та

тендерних умов

2.

Замінити один комп’ютерний клас

2025-2026

3.

Заміна штучного покриття спортивного майданчика ліцею

2026-2027

 

Очікувані результати реалізації Стратегії розвитку

  •   Випускник ліцею – особистість, яка усвідомлює себе громадянином України, здатна до  життя у суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою, має прагнення до  самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та  самореалізації, трудової діяльності та громадянської активності.
  •   Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та  управлінні закладом освіти.
  •   Розбудова особистісно-орієнтованої моделі закладу, в якій ліцей враховує здібності,  потреби та інтереси кожної дитини, неупереджено та справедливо ставиться до кожного  учня.
  •   Унормування показників кількості учнів у класі.
  •   Оптимізація складу педагогічного колективу ліцею нормам співвідношення кількості учнів і вчителів.
  •   Створення умов для формування успішної особистості педагога як джерела знань, наставника, коуча, тьютора, модератора в індивідуальній освітній траєкторії дитини.
  •   Наявність умов для повноцінного залучення дітей з особливими освітніми потребами до навчання шляхом впровадження інклюзивної системи освіти.
  •   Зростання рівня навчальних досягнень здобувачів освіти (за результатами внутрішніх та зовнішніх моніторингових досліджень).
  •   Підвищення рейтингу ліцею за результатами НМТ.
  •   Створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей обдарованих дітей, виявлення талановитої молоді шляхом залучення її до участі в олімпіадах, конкурсах-захистах науково-дослідницьких робіт МАН, інших конкурсах турнірах тощо.
  •   Відповідність освітнього простору ліцею чинному стандартові (безпечний, моральний, сповнений довіри, вільний, демократичний, патріотичний, відкритий).
  •   Використання інноваційних інтерактивних технологій навчання та забезпечення індивідуальної освітньої траєкторії в профільній ланці ліцею.
  •   Академічна, економічна та фінансова автономія закладу освіти.
  •   Успішна сертифікація педагогічних працівників, збільшення відсотка педпрацівників, що її проходитимуть.
  •   Відповідність освітнього простору сучасним вимогам та викликам, розумне використання середовища, сучасний дизайн.
  •   Дієвість колективних органів управління та громадського самоврядування.
  •   Ефективна та дієва модель внутрішньої системи забезпечення якості освіти ліцею.
  •   Забезпечення якісного психологічного супроводу освітнього процесу, підвищення рівня психологічної культури всіх його учасників.
  •   У зв’язку з реформою старшої школи, яка стартує з вересня 2027 року, введенням 12- річної системи навчання, формуванням профільної освіти в старшій школі, Городенківський ліцей імені Антона Крушельницького може стати суто академічним або науковим ліцеєм, а також має можливість, за згодою засновника, впровадити початкову ланку освіти.

« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень