Городенківська міська громада
Івано-Франківська область, Коломийський район

Телефонують та просять встановити оновлений банківський застосунок?

Дата: 03.06.2025 11:45
Кількість переглядів: 25

Фото без опису

Типова історія, яка часто стає повчальним уроком: шахраї телефонують, представляються працівниками банку й переконують встановити «новий» мобільний додаток.

Насправді — це фішингове посилання, замасковане під повідомлення від нібито офіційного чат-бота у месенджері. Після встановлення такого «застосунку» користувач сам вводить свої дані — логін, пароль, а згодом ще й надсилає код із SMS або повідомляє його телефоном 📲 Цього достатньо, аби шахраї отримали повний доступ до інтернет-банкінгу. А разом із ним — і до ваших коштів.

Як вберегти себе? У межах кампанії #ШахрайГудбай Мінсоцполітики разом із Національний банк України, Кіберполіція та Державна служба спеціального зв'язку та захисту інформації України ділиться порадами, як розпізнати шахраїв і не потрапити в пастку.

По-перше, використовуйте лише офіційні канали зв'язку з банком. Якщо телефонують з банку — не надавайте свої дані одразу. Скажіть, що самі перетелефонуєте за номером, вказаним на платіжній картці.

Плануєте скористатися чат-ботом? Шукайте посилання на нього лише на сайті або додатку банку. А якщо завантажуєте застосунок, то перевірте, чи він офіційний: наприклад, назва розробника має збігатися з назвою банку, або зверніть увагу на кількість завантажень, рейтинг і відгуки.

Більше порад читайте на сайті 👇 https://promo.bank.gov.ua/stopfraud/

Міністерство соціальної політики України


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень