Городенківська міська громада
Івано-Франківська область, Коломийський район

Новини

Дата: від до Скинути

Інформуємо про початок прийому документів для оздоровлення дітей у Позаміському закладі оздоровлення та відпочинку «Перлина Придністров’я»

Інформуємо про початок прийому документів для оздоровлення дітей у Позаміському закладі оздоровлення та відпочинку «Перлина Придністров’я»

На черговому засіданні виконавчого комітету Городенківської міської ради було ухвалено рішення про надання компенсації вартості путівок за кошти бюджету громади. Категорії дітей, яким надається компенсація вартості путівки: 𝟏𝟎𝟎% (ПОВНЕ) ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ПУТІВКИ НАДАЄТЬСЯ: • дітям, один із батьків яких загинув (пропав безвісти) або помер внаслідок захворювання, одержаного під час участі в бойових діях, заходах із забезпечення національної безпеки, відсічі та стримування збройної агресії РФ; • дітям ветеранів війни — осіб з інвалідністю внаслідок війни; • дітям з інвалідністю. 𝟓𝟎% (ЧАСТКОВЕ) ВІДШКОДУВАННЯ ВАРТОСТІ ПУТІВКИ НАДАЄТЬСЯ: • дітям осіб, визнаних учасниками бойових дій; • дітям військовозобов’язаних, які призвані до Збройних Сил України; • дітям поранених учасників бойових дій та військовозобов’язаних; • дітям із багатодітних сімей. Перелік документів для отримання компенсації: 1. Заява про намір оздоровлення дитини, яка потребує особливої соціальної уваги та підтримки. 2. Копія свідоцтва про народження або паспорта дитини. 3. Згода на обробку персональних даних (відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»). 4. Документ, що підтверджує оплату частини вартості путівки (для часткового відшкодування). Додатково, залежно від категорії: • Для дітей з багатодітних сімей — копія посвідчення дитини з багатодітної сім’ї. • Для дітей учасників бойових дій — копія посвідчення учасника бойових дій (одного з батьків). • Для дітей поранених учасників бойових дій — довідка з медичного закладу про лікування поранення, отриманого під час бойових дій. • Для дітей загиблих (зниклих безвісти) військовослужбовців — копія свідоцтва про смерть, копія посвідчення члена сім’ї загиблого або інші підтвердні документи. • Для дітей військовослужбовців ЗСУ — довідка про проходження військової служби одним із батьків. • Для дітей осіб з інвалідністю внаслідок війни — копія медичної довідки, що підтверджує інвалідність, пов’язану із захистом Батьківщини. • Для дітей з інвалідністю — копія документа, що підтверджує належність дитини до відповідної категорії. За додатковою інформацією звертайтесь до Відділу соціального захисту населення Городенківської міської ради за адресою вул.Шевченка 77 (адмінбудинок біля фонтану, перший поверх) моб. тел. 096 759 89 53

16:11 13.05.2025

«Основні акценти: як завершити освітній процес в 2024/2025 н.р.»

«Основні акценти: як завершити освітній процес в 2024/2025 н.р.»

13 травня 2025 року Центром професійного Центр професійного розвитку педагогічних працівників Городенківської МР та відділом освіти проведено консультування для заступників директорів з навчально-виховної роботи «Основні акценти: як завершити освітній процес в 2024/2025 н.р.» Розглянули та опрацювали: - окремі питання оцінювання результатів навчання; - нагородження учнів; - зміни до порядку переведення/відрахування учнів на наступний рік; - проведення педагогічної ради та перспективне планування на наступний рік; - організація та проведення НМТ; - оформлення документів; - питання безпеки учнів у літній період, безпечне користування соцмережами. Завершилась зустріч індивідуальним консультуванням.

15:16 13.05.2025

Робоча зустріч

Робоча зустріч

Сьогодні у залі засідань міської ради відбулася робоча зустріч щодо обговорення проблемних питань, що виникли у процесі нарахування та сплати місцевих податків і зборів та наповнення бюджету громади. До обговорення долучилися міський голова Богдан Кобилянський, виконавчий директор Івано-Франківського регіонального відділення Асоціації міст України Юрій Стефанчук, заступник начальника Головного управління Державної податкової служби в Івано-Франківській області Наталія Зікрата, представники податкової служби, працівники профільних підрозділів міської ради, а також старости старостинських округів. Під час зустрічі було розглянуто низку важливих питань, зокрема: - помилки у нарахуванні мінімального податкового зобов’язання (МПЗ); некоректне нарахування податку на землю; - індексація договорів; - питання правильного нарахування податку на нерухоме майно. Крім того, було розроблено алгоритм дій для вирішення проблем у цьому напрямі. Роботу буде продовжено у тісній співпраці з податковими органами з метою забезпечення правомірності та ефективності податкових процесів на місцевому рівні. Розглянуто можливості використання електронного кабінету Державної податкової служби України для оптимізації податкової звітності, оперативного обміну інформацією та підвищення рівня взаємодії між платниками податків і контролюючими органами.

14:36 13.05.2025

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень